خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد؛
سردار آتانی در آئین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در علما و روحانیون مورد اطمینان مردم عزیز هستند چرا که رساله های علمی و عملی شما با خون شما امضا شده و منبرهای شما روحانیون گواه سنگرهای شماست.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۴۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپا صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن الزهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی و نقش شهدای قزوینی در به ثمر رسیدن انقلاب بیان کرد: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی از دوران مبارزات همچون شهید انصاری، شهدای دوران تثبیت نظام همچون شهید رییس جمهور شهید محمدعلی رجایی، شهیدان پرآوازه دوران پرافتخار دفاع مقدس به ویژه بزرگان قزوینی همچون آیت اله ابوترابی و شهدای بزرگ قزوینی شهید بابایی، سیدالاسرا شهید لشگری، سرلشگر شهید حسن پور که فرماندهان پرآوازه قزوینی در لشگر ۳۱ عاشورا، علی بن ابیطالب، لشگر ۱۰ سیدالشهدا و شهدایی همچون شهید اللهیاری، شالباف، شهدای امنیت پایدار مردمی در شمالغرب و جنوب شرق کشور همچون سردار جنگ های نامنظم شهید جعفرخانی که خون وی امنیت پایدار مردمی را در شمالغرب کشور تثبیت کرد، شهیدان دوران بیداری اسلامی و جبهه مقاومت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و حبیب جبهه مقاومت و ستاره پرآوازه قزوینی سردار شهید محمدرضایی.

وی گفت: این شناسنامه قزوین است که در تمام مقاطع نورانیش با افراد پیش گام و موثرش برای انقلاب عزیز نقش آفرینی کردند.

سردار آتانی اظهار کرد: هر آنچه در این میدان به دست آوردیم مدیون امام بزرگوارمان هستیم و هر آنچه در میدان کنونی انقلاب داریم از رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای داریم و ما قزوینی ها مفتخریم که سپاه قزوین که برای آماده سازی ظهور منجی(عج) که در سازمان رزم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد مزین به نام بلند حضرت ولیعصر(عج) می باشد.

وی ضمن خیر مقدم به میهمانان و جایگاه علما و روحانیون در فرهنگ ایران اسلامی بیان کرد: علما و روحانیون در بطن و متن جامعه قرار دارند و ارشاد جامعه بر عهده ایشان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: علما و روحانیون مورد اطمینان مردم عزیز هستند چرا که رساله های علمی و عملیه شما با خون شما امضا شده و این را در پیام امام راحل می توان دید که «سلام خدا بر شما روحانیت که رساله علمیه و عملیه را با مرکب خون نوشتند» و منبرهای شما روحانیون گواه سنگرهای شماست. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به فعالیت های حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: حجت الاسلام معبودی بیش از یازده سال در سپاه استان در حال فعالیت است که وی برادری مومن و مصمم در مسیر اهداف انقلاب است که بی شک این نقش مهم را در جایگاه جدید خود نیز ارائه خواهد داد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات بیش از یک دهه حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تقدیر و حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین معارفه شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها